Koktajl z jarmużem, bananem i kiwi

Drukuj
 

Jarmuż można miksować z innymi warzywami i owocami. Bazę tego przepisu warto wzbogacić o słodkie jabłko czy pomarańczę, które złagodzą gorzkawy smak jarmużu. Nie zapominajmy także o soku z cytryny – jest idealny do zbicia smaku goryczy.

Składniki:

– garść liści jarmużu
– 1 banan
– 1 kiwi
– 1 słodkie jabłko
– 1 łyżeczka soku z cytryny
– listek mięty do dekoracji

Wykonanie:

Owoce i jarmuż wrzucamy do blendera, dodajemy sok z cytryny i miksujemy na gładki koktajl. Przelewamy do szklanki i dekorujemy listkiem mięty, który orzeźwi smak koktajlu.

Aby koktajl był jeszcze bardziej pożywny i na długo pozostawił uczucie sytości, do blendera warto dodać trochę siemienia lnianego, który zawiera dużo wielonienasyconych kwasów tłuszczowych z rodziny omega-3. Koktajl możemy urozmaić również o łyżeczkę miodu, która nada mu słodkości, jednocześnie wzbogacając składnikami odżywczymi.

Pyszny i zdrowy koktajl z jarmużem

Smacznego!

Pozostaw komentarz


bardzo słabasłabadostatecznadobrabardzo dobra (brak oceny)
Loading ... Loading ...

Kalendarz

Lipiec 2019
pon wt śr czw pt sob nie
« Cze    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031