Uniwersalne meble dla niemowlaka i nastolatka

Klasyka niejedno ma imię, o czym przekonuje nas kolejna kolekcja cenionej w Polsce i za granicą marki Pinio. Proste formy stanowić mogą doskonałą bazę dla aranżacji w każdym stylu i pasują do każdego wnętrza. A co najważniejsze, nigdy się nie nudzą.

klasyczne meble do pokoju dziecka 1

Meble dziecięco-młodzieżowe Calmo od Pinio

Aby jeden zestaw mebli pasował zarówno do pokoju niemowlaka, jak i nastolatka, musi zostać zaprojektowany w przemyślany sposób. Prostota jest tu kluczowa. Calmo, najnowszy dziecięco – młodzieżowy zestaw Pinio, to klasyczna kolekcja mebli bez ograniczeń wiekowych – dzięki swojemu uniwersalizmowi i dość ascetycznej formie, meble te mogą stać w każdym miejscu w domu – również w sypialni rodziców, a nawet salonie. Kolekcja wykonana jest w całości z malowanej płyty MDF i wyposażona w systemy cichego zamykania w szufladach i drzwiach. Dostępna jest w dwóch kolorach: białym i szarym.

klasyczne meble do pokoju dziecka 2

Meble dziecięco-młodzieżowe Calmo od Pinio

Producent mebli Pinio zadbał o szeroki wybór brył, aby zaspokoić potrzeby każdego rodzica, w związku z czym szafy, komody i łóżeczka dostępne są w różnych rozmiarach. Można zakupić pełen komplet mebli dla niemowlaka, jak i dla nastolatka – w kolekcji znalazło się duże biurko i łóżko 200 x 90.

Od pewnego czasu bardzo dobrze rozwijamy się na rynku niemieckim, dlatego postanowiliśmy stworzyć kolekcję, którą wyróżniać będą cechy, za które cenimy tamtejszy styl – solidność i prostota. Nasi niemieccy klienci szczególnie lubią meble dużych rozmiarów, dlatego w Calmo, oprócz tych o standardowych wymiarach, znajdziemy szafę trzydrzwiową oraz powiększoną komodę i łóżeczko 140×70 – mówi Michał Błaszak, Brand Manager Pinio.

klasyczne meble do pokoju dziecka 3

Meble dziecięco-młodzieżowe Calmo od Pinio

Marka Pinio jest dzieckiem popularnej firmy Drewnostyl, która cieszy się wieloletnim doświadczeniem i zaufaniem klientów. Produkcję mebli dziecięcych i młodzieżowych rozpoczęła pod koniec lat dziewięćdziesiątych. Z biegiem czasu produkty te stały się niezaprzeczalną wizytówką firmy. Aktualnie w sprzedaży znajduje się 11 kolekcji, z których każda posiada swój unikalny charakter. Najnowsza, Calmo, wchodzi do sprzedaży na początku listopada.

Leave a Reply