Jedna z największych polskich wyszukiwarek nieruchomości, wkroczyła ambitnie w świat urządzeń mobilnych udostępniając dedykowaną aplikację dla użytkowników smartfonów i tabletów.
Aplikacja została uruchomiona jako odpowiedź na zainteresowanie rynku mobilnym dostępem do zasobów morizon.pl – od stycznia 2010 roku ruch w serwisie pochodzący z urządzeń mobilnych wzrósł 25-krotnie. Nowy produkt Morizona dedykowany jest osobom poszukującym nieruchomości i daje możliwość intuicyjnego przeszukiwania bazy serwisu, liczącej aktualnie blisko 900 tysięcy ofert sprzedaży i wynajmu nieruchomości od osób prywatnych, deweloperów i biur nieruchomości. Korzystający z aplikacji mobilnej morizon.pl mogą dzięki niej wyszukiwać nieruchomości na mapie, tworzyć i współdzielić listy ulubionych ogłoszeń, szukać lokali za pomocą GPS czy też filtrować je po kilkunastu kryteriach doboru.
Co ważne, projekt został zrealizowany w postaci aplikacji dedykowanej – podkreśla Bolesław Drapella, Prezes Zarządu Morizon S.A. – Dla użytkowników oznacza to dodatkowe funkcjonalności oraz znacznie łatwiejsze korzystanie w porównaniu z tradycyjną, wersją strony www, dostosowaną jedynie w wąskim zakresie do urządzeń mobilnych – dodaje Drapella.
Uruchomienie aplikacji mobilnej dla szukających nieruchomości, to również pierwszy punkt ambitnej strategii w zakresie rynku mobilnego. Morizon S.A., jako spółka notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych (rynek NewConnect) realizuje tym samym obietnice dane inwestorom związane z rynkiem mobilnym.
Nowy produkt dostępny jest obecnie w wersji beta i przeznaczony dla urządzeń z systemem Android. W niedługim czasie Spółka planuje udostępnienie pełnej wersji, a także uruchomienie aplikacji dla użytkowników urządzeń iPhone/iPad z systemem iOS.