Od wakacji pasztety w plastrach dostępne są w sklepach w nowych opakowaniach. Zmieniona szata graficzna jest bardziej czytelna i dynamiczna, a pudełka lepiej eksponują produkt.
Nowe opakowania podkreślają najważniejsze cechy produktów, takie jak doskonały, oryginalny smak oraz wysoka jakość. Wyróżnia je nowoczesna, przejrzysta grafika oraz żywa kolorystyka. Na etykietach umieszczono zdjęcia pasztetów z elementami charakteryzującymi poszczególne smaki, a także wyeksponowano nazwy produktów. Dzięki odświeżeniu szaty graficznej opakowań, produkty są bardziej rozpoznawalne i lepiej widoczne na półce.
Zaletą nowych opakowań jest także ich funkcjonalność oraz optymalna gramatura. Produkty można z łatwością otworzyć, a także wyjąć z opakowania. Zastosowanie twardej folii chroni produkt przed wgnieceniami, a starannie odmierzone porcje idealnie nadają się do przygotowania smacznych kanapek oraz przekąsek. Odpowiednio dobrana gramatura 110 g sprawia, że po otwarciu Pasztet w plastrach nie traci świeżości, ponieważ można go skonsumować w całości.
W skład gamy Pasztety w plastrach DROSED wchodzą: Pasztet z gęsi, Pasztet Francuski z pieprzem zielonym oraz Pasztet Węgierski. Produkty wytwarzane są na bazie starannie dobranych, wysokiej jakości składników w oparciu o sprawdzone, tradycyjne receptury. Tym, co je wyróżnia, jest wyrazisty, szlachetny smak, jedwabista konsystencja oraz bogactwo aromatycznych przypraw.
Pasztety w plastrachw nowych opakowaniach dostępne są w sprzedaży w cenie ok. 2,70 zł/szt.