Bakalie, po raz drugi zdobyły jeden z najbardziej prestiżowych tytułów w branży FMCG – Produkt Roku Wybór Konsumentów. W tegorocznej edycji programu konsumenci zwrócili szczególną uwagę na: Mieszankę bakaliową, Rodzynki sułtanki oraz Popcorn maślany do mikrofalówki.
Organizowany w Polsce od 2004 roku Produkt Roku Wybór Konsumentów to program marketingowy skierowany do producentów i dystrybutorów produktów z branży FMCG. Na potrzeby konkursu, TNS OBOP przeprowadza badanie konsumenckie według metodologii, sprawdzonej w innych krajach Unii Europejskiej. Konsumenci wyrażają swoją opinię na temat nowych lub innowacyjnych produktów FMCG.
Produkty Roku 2011 – bakalie Siesta powstają z najlepszych owoców. Są suszone w swoim naturalnym klimacie, po czym zostają spakowane do hermetycznych opakowań. Dzięki temu pozostają dorodne, jędrne oraz pełne smaku. Produkty Siesta posiadają wygodne, stojące opakowania, wyposażone w innowacyjny pasek, ułatwiający powtórne zamykanie. Dzięki niemu nie tracą świeżości. Niespotykanym na rynku bakalii rozwiązaniem jest umieszczanie na opakowaniach produktów Siesta ciekawostek na temat bakalii oraz przepisów na nowe, niestandardowe sposoby ich wykorzystania. Konsumenci docenili produkty Siesta za smak oraz wysoką jakość.
W 2011 roku TNS OBOP przeprowadził ogólnopolskie badania na wybranej grupie ponad 5000 respondentów, które wykazały najwyższy stopień zadowolenia konsumentów z bakalii Siesta. Te wyniki przyniosły zwycięstwo produktom marki, należącej do Jutrzenki Colian. Zwycięska Siesta otrzymuje prawo do posługiwania się tytułem i logo Produkt Roku w komunikacji marketingowej.
Producent: Jutrzenka Colian
Produkt: Mieszanka bakaliowa (90 g) 3, 70 zł
Rodzynki sułtanki (100g) 1,90 zł
Popcorn o smaku maślanym do mikrofalówki (100g) 2,30 zł